آخرین اخبار
کد مطلب: 80860
در ديدار با حاج اسدالله عابدي، پدر سه شهيد
روحاني: از ديدار با خانواده شهدا، ايثارگران و جانبازان روحيه و قوت مي گيرم
تاریخ انتشار : 1393/07/10 06:17:15
نمایش : 2007
رييس جمهوري چهارشنبه شب در ادامه ديدارهاي مستمر خويش با خانواده شهيدان، راهي جنوب شهر و کوچه پس کوچه هاي ميدان خراسان در تهران شد تا با اسدالله عابدي پيرمرد با صفا و زنده دلي ديدار کند که سه فرزند برومند خود را تقديم انقلاب و اسلام کرده است.
به گزارش سلام لردگان، اگر چه منزل حاج اسدالله پدر شهيدان علي ،حسن و ابوالفضل عابدي به ظاهر کوچک بود ولي در درون آن پدري زندگي مي کرد که دلي به وسعت آسمان و به صفا و زلالي چشمه ساران داشت.


وقتي رييس جمهور با مهرباني و صميميت در کنار حاج اسدالله قرار گرفت و از او خواست تا از فرزندانش بگويد بلافاصله بغض گلويش را گرفت و چشمانش باراني شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، حجت الاسلام والمسلمين دکتر حسن روحاني در اين ديدار با تجليل از فداکاري و ايثارگري خانواده شهدا گفت: از ديدار با خانواده شهدا، ايثارگران و جانبازان ، روحيه و قوت مي گيرم. اين ديدارها باعث برکت براي دولت است و دعاي اين عزيزان، دولت را در برابر همه بدخواهان و دشمنان پيروز مي کند.

رييس جمهوري با بيان اينکه اگر ايثار، فداکاري ، اخلاص و پيروي از فرمان امام(ره) نبود، دشمنان همه چيز را از ما گرفته بودند، خاطرنشان ساخت: دشمنان ما کساني نيستند که به حد و مرزي قايل باشند. آنها اگر راه را پيش روي خود باز ببيند تا آخر جلو مي آيند.

دکتر روحاني تصريح کرد: هشت سال ايستادگي و فداکاري رزمندگان اسلام و خانواده آنان ، درسي براي متجاوزان و قدرت هاي بزرگ بود که بدانند ملت ايران با سلاح ايمان و اراده خود در برابر هر نوع حربه دشمنان پيروز است.

رييس جمهوري با اشاره به اينکه جمهوري اسلامي ايران نقش مهمي در منطقه داشته و دارد، اظهار داشت: پرچمي که ملت ايران به دنبال انقلاب اسلامي به اهتزاز در آورده، ساير ملت ها را هم بيدار کرده است و امروز آثار آن را مي توان در همه جاي دنيا مشاهده کرد.

دکتر روحاني گفت: دشمنان در اوايل پيروزي انقلاب به زعم خود قصد داشتند با حمله اي وسيع و گسترده ،کار انقلاب اسلامي را تمام کنند، اما آنچه توانست آنها را مأيوس کند و همه ملت را در برابر دشمنان بسيج کرد، نفس گرم امام(ره) بود.

وي تصريح کرد: امام راحل با نفس گرم خويش همه مردم را در مسير فداکاري و ايثار قرار دادند.

رييس جمهوري گفت: مردم با انگيزه ديني و براي رضاي خدا به ميدان آمدند و زماني که اين روحيه وجود داشته باشد ديگر ترس از دشمنان معنا ندارد.

دکتر روحاني با تأکيد بر ادامه راه شهدا و امام راحل و رهبري عزيز انقلاب تصريح کرد: بعد از امام(ره) مقام معظم رهبري همان راه را ادامه داده اند و بي ترديد با ادامه همين راه ،از پيچ ها و گردنه ها عبور خواهيم کرد.

رييس جمهوري افزود: ملت ايران همانند روز اول شروع نهضت، با نشاط و شور و شعور در صحنه حضور دارد و امروز خيلي ها در جهان، عظمت انقلاب و ملت بزرگ ايران را درک کرده اند.

در اين ديدار که در فضايي صميمي و با حضور حجت الاسلام والمسلمين سيدمحمدعلي شهيدي معاون رييس جمهوري در امور ايثارگران و رييس بنياد شهيد و حسين فريدون دستيار ارشد رييس جمهوري برگزار شد، لوح تقديري به رسم يادبود از سوي رييس جمهوري به اين جانباز سرافراز دفاع مقدس اهدا شد.

گرچه ديدار رييس جمهوري از خانواده شهيدان عابدي سرزده بود ولي مردم محله که متوجه حضور دکتر روحاني در محله خود شده بودند پشت درب خانه حاج اسدلله عابدي تجمع کرده بودند و با شعارهاي انقلابي و حماسي تشکر و قدرداني خود را از رييس جمهوري ابراز مي کردند .

مردمي که به صورت چشم گير در محل حضور رييس جمهوري حاضر شده بودند با ديدن دکتر روحاني با ذکر صلوات و با گفتن روحاني تشکر تشکر و روحاني خوش آمدي ،خوشحالي و شادماني خود را از ديدار رييس جمهور خود ابراز کردند.

دکتر روحاني نيز با حضور در ميان مردم صميمي اين منطقه با آنان گفت و گو و به ابراز احساساتشان پاسخ داد.

منبع: ايرنا

انتهاي پيام /*
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس